søndag den 24. maj 2015

En søndag med sol


I dag har Casper haft fri, og det har været så dejligt.
Jeg har fået vandet min lille køkkenhave, vi har siddet ude på terrassen, vi har været ude med Fox på fodboldbanen, hvor jeg og Casper dystede i, hvem der kunne ramme flest rigtige ved nettet, som bruges til basketbold, vi har gået en tur i skoven med Fox, og ellers har vi siddet og set fjernsyn sammen.
Jeg har selvfølgelig også fået sovet til middag. Det gør jeg jo hver dag.

Vejret har været rigtig godt i dag. Jeg har fået lidt farve på mine fødder.

Nu skal jeg til at forberede mig til eksamen.
Jeg har lidt travlt med at forberede mig til eksamen, da jeg mangler meget endnu, og det er allerede på torsdag, at jeg skal til eksamen.

Det er virkelig træls, at jeg stadigvæk mangler meget, men sådan er det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar