lørdag den 23. maj 2015

Mine Mumi krus


Som mange af jer ved, så elsker jeg alt med Mumitroldene.
Derfor har jeg også nogen krus med Mumitroldene.
Jeg har dog ikke så mange, men jeg har heller ikke gået op i at samle på dem førhen.
Men derfor vil jeg stadigvæk vise jer mine krus, som jeg har med Mumi.



Dette er de klassiske Mumi krus, som jeg har. Som I kan se, så har jeg to af det ene krus, som er et jubilæumskrus.



Jeg har også disse to Mumi krus. De er købt på en engelsk hjemmeside. Jeg fik dem af min søster i fødselsdagsgave. Disse er lavet af en form for plastik.

Så lidt Mumi krus har jeg da, men det er ikke så mange, som mange andre har.
Men jeg har heller ikke decideret samlet på Mumi krus.
Altså jeg har ønsket mig nogen i gave osv. Men det er meget sjældent, at jeg går ud og køber et Mumi krus til mig selv. Så jeg ønsker mig som regel Mumi krus i fødselsdagsgave eller julegave.

Hvor mange Mumi krus har I(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar