lørdag den 23. maj 2015

Et program jeg ikke har set


Der er mange forskellige programmer, altså programmer i fjernsynet, som jeg ikke har set.
Heller ikke bare et afsnit.
Fx Kongerne fra Rømø, det har jeg ikke set et eneste program af.
Det samme med Fristet eller Redningskvinder.

Et andet program jeg ikke har set, men som jeg kan se, at der er meget populær,
det er Årgang 0
Jeg ser tit i blade og på hjemmeside artikler med nogen af dem fra Årgang 0.
Hvad programmet egentlig handler om er jeg ikke klar over. Udover at jeg kan se, at det er nogen unge mennesker, der er med, og så går jeg ud fra, at de er født i år 2000 siden, at det hedder Årgang 0, og de ligner også nogen, der kan være født deromkring.

Men jeg er blevet nysgerrig på, hvad det egentlig handler om, og jeg kunne også godt finde på at se et afsnit for at se, om det er noget for mig.

Nu er/var Kongerne fra Rømø og de andre Kongerne fra.... programmer populære.
Jeg ser i hvert fald tit artikler på nettet med dem, men jeg har ikke fået lyst til at prøve at se et afsnit af det.

Men jeg overvejer i hvert fald at prøve at se et afsnit af Årgang 0.
Det lyder i hvert fald interessant.

Er der nogen af jer, der ser Årgang 0(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Jeg har fulgt årgang 0 fra starten. Det har været lidt sjovt, da det er min søns årgang. De forskellige familier der er med er også meget forskellige. Men jeg har ikke TV2 længere.

    Kh.
    Anne-Marie

    SvarSlet