søndag den 9. december 2012

Vores julekort i år



I år har vi bestilt vores julekort på bilkas hjemmeside, hvor jeg har designet dem med billeder(:
Jeg synes, de er blevet så flotte. Jeg lavede 2 forskellige.
De er blevet sendt ud til familie og venner(:

 
Der er billede af Simba, mig, Casper, Nala og Fox(:
 
 
Der er 2 billeder af mig og Casper og et af Freja fra sidste jul(:
 
Så har jeg skrevet en tekst på kortet også.
Jeg er virkelig så glade for disse julekort.
Synes, de er så personlige. Og det er lige mig, disse julekort pga billederne af dyrene(:
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :-)

    Hvis du har lyst må du meget gerne kigge forbi min blog, og lægge en kommentar: http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg kigger forbi din blog med det samme.

    SvarSlet