torsdag den 27. december 2012

Nytårs aften 2012



I år holder vi nytår hjemme ved os selv, hvor min veninde, Camilla, hendes kæreste, min søster Kamilla og min veninde Pernille kommer.
Det bliver rigtig hyggeligt(:

Til forret skal vi have naschos, som vi kan sidde og spise lidt af, mens vi snakker.
Til hovedret, oksecouvette, med kartofler og noget sovs til.
Til dessert noget is, og små is konfekt stykker ( De smager vildt godt.)



Vi har købt chips til senere, og der skal selvfølgelig også kransekage og champagne til kl. tolv.

Vi skal også spille pakkespil. Hvor når man fx. slår en 1'er skal man drikke og så tage en gave, når det en 6'er man slår(:

Jeg glæder mig til nytårs aften med min dejlige Casper, god mad og gode venner til at fejre den sidste dag i året med(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar