søndag den 30. december 2012

Gode/dårlige ting i 2012



Sidste år lavede jeg et indlæg med gode og dårlige ting, der er sket i løbet af året, og det vil jeg også i år.
Ang. de gode ting, så kommer man pludselig i tanke om mange gode ting, man har oplevet og gjort i løbet af året.

Gode ting:

  • Fik min anden tattoo.
  • Casper holdte 25 års fødselsdag.
  • Blev rigtig gode venner med Pernille.
  • Jeg fik kørekort.
  • Jeg hjalp min søster med at flytte.
  • Jeg var til mit første bryllup.
  • Jeg var til min fars jubilæum.
  • Jeg var for første gang i byen i Odense natteliv.
  • Jeg og Casper havde kommet sammen i 3 år og været forlovet i 2 år.
  • Jeg var på Hvidsten kro og spise med Casper og min mor.
  • Jeg var i dyrehaven for første gang.
  • Der blev taget billede af Fox af en fotograf.
  • Jeg blev administrator for Shop Cici's facebook side.


Dårlige ting:

  • Freja døde.
  • Min angst og tvangstanker blev værre.
  • Jeg dumpede min første teoriprøve.
  • Mister døde.
  • Jeg begyndte at bruge næsespray hver dag.
  • Simba skulle opereres 2 gange i øjet.
  • Jeg havde en del kvalme og havde det fysisk skidt i en del månedere.

Den dårligste ting der er sket i år er helt sikkert, at Freja døde. Og det har min blog også været præg af.

Jeg kunne sikkert godt finde på en masse flere gode ting, der er sket og sikkert også dårlige.
Men her er lige dem, jeg synes, der har været bedst/dårligste.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar