lørdag den 1. december 2012

En heldig vinder er fundet



Godmorgen eller godformiddag er det jo nok mere(:

Så har jeg fundet en vinder af min give away, hvor vinderen får et gavekort på 250kr til Moviezoo
Jeg vil sige 1000 tak til Moviezoo for at have sponsoreret denne lækre præmie.
Og 1000 tak til jer der har deltaget. Er dejligt at se, I vil være med i mine give aways(:

Nu til den heldige vinder.
Jeg har brugt randorm.org som jeg plejer(:

Det blev nr 25, og det er en, der ikke har en blog, men hun har skrevet sit navn.
Heidi R. Nielsen.
Sjovt, hun også hedder Heidi. Synes, det ikke er så tit, jeg møder nogen, der hedder Heidi herinde.

Men stort tillykke, Heidi. Du har haft skrevet din mail, så jeg sender straks en mail med noget info omkring gavekortet(:

Husk nu jeg har 4 andre give aways kørende, som I kan finde i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar