fredag den 7. december 2012

En glædelig overraskelse



Glæder mig så meget til, Casper får fri, fordi så har han weekend(:
Imorgen skal jeg besøge min veninde Pernille og se hendes nye lejlighed(:
Søndag skal jeg og Casper lave julekonfekt, hvor det marcipan og nougat samt havregrynskugler.
Vi skal også bage boller på søndag, så vi har lidt til fryseren igen(:
Og overvejer at bage rugbrød idag måske, så vi også har det til fryseren(:

Jeg er ret træt nu. Jeg vågnede tidligt idag. Så jeg går nok ind og sover senere, fordi er virkelig træt.
Men jeg fik en dejlig overraskelse, da jeg vågnede.
Der var sket en del på Shop Cic's facebookside, som I kan finde Her
Der er nu 62, der har like it siden, og igår i aftes var der 46, og der er nu 30, der er med i julekonkurrencen og igår aftes var der 15. Så der er sket en hel del derinde, og hvor er det bare dejligt at se(:
I finder julekonkurrencen lige Her

Nu vil jeg sætte mig til at se videre på serien Off the map. Er blevet helt vild med den serie(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar