søndag den 2. december 2012

En våd aften



Igår var jeg ude og spise med min familie, og maden var så lækker.
Jeg og kamilla hentede Pernille, hvor vi tog i fakta for at købe nogle ting.
Vi gjorde os klar hjemme ved os, hvor Pernille bla. sminkede mig.
Vi tog bussen ned i gågaden. Hold op, hvor er det lang tid siden, jeg sidst har taget en bus. Er ca 1 år faktisk.

Vi startede på James Dean, hvor vi fik lækre drinks ( Sexy Pinki)

 
Da vi ville videre i byen, sneede det vildt meget, og vi gik virkelig langt, fordi der var bare prop fyldt mange steder. Så tog vi en taxa derhen, hvor Casper var med sine kollegaer, og jeg nåede os at blive uvenner med Casper. Men jeg var glad for, jeg havde Kamilla og Pernille at snakke med om det.
 
Jeg, Kamilla og Pernille tog på noget, der hed Anden og Kyllingen, og det var et rigtig hyggeligt sted. Det var et lille sted, men det at det var lille, gjorde det hyggeligt.
Der fik jeg denne sommersby
 
 
Det var en Medina sommersby.
Den smagte SÅ godt. Normalt er jeg ikke til sommersby, men denne her, MUMS.
 
Jeg og Casper ville tage videre i byen, men endte med, vi tog på Mac D, og der havde jeg, Kamilla og Pernille faktisk været tidligere på aftnen.
Mine fødder var så ømme, og våde, fordi jeg havde højhælede på, som tydeligt ikke er vandtætte.
Min ankel gjorde meget ondt.
Så ville vi tage en taxa hjem. Og alle ville have en taxa, så vi gik længere væk fra byen og bestilte en taxa, og der fik vi at vide, der ville komme en 5 min efter. 10 min efter var der ikke kommet nogen, og Casper ringede igen, og så fik vi at vide, at der ville gå en halv time, før vi kunne få nogen, hvis vi ikke ville få fat på en selv.
 
Endte så med vi gik hjem, og det er virkelig langt, når man har hæjhælede på, gamascher, og det sneede, og jeg var ved at falde flere gange pga. mine sko. Min ankel og fødder gjorde vildt ondt.
Men det var hyggeligt at gå i sneen med Casper udover mine fødder.
 
Var så dejligt at komme hjem og ligge i sengen(:
 
Idag er jeg træt. Vi har været over og hente Føx' adventsgave i Maxizoo, hvor han fik nogle godbidder. Vi købte godbidder til kattene også.
 
Nu skal vi ud og købe en julegave, og jeg skal have købt noget mere Trip Trap gavepapir(:
 
Rigtig god advent til jer(:
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar