søndag den 30. december 2012

Nytårs tasker fra Nelly



Jeg har fundet nogle tasker frem, jeg synes ville passe rigtig godt til nytår.
Jeg ved godt, det er for sent at bestille noget hjem til nytår, men derfor synes jeg stadigvæk, disse ville passe til nytåret.

Jeg har fundet taskerne på Nelly.com og hvor har de mange skønne tasker.

 
 
 
 
 
Jeg synes disse 4 er så fine til et nytårs outfit(:
Men det kommer selvfølgelig også an på, hvad man skal have på.
Jeg synes, den lyserøde ville passe fint til en sort kjole, som lige ville give det sidste pift.
Da vi holder nytår herhjemme, skal jeg ikke have en taske til mine ting.
 
Har I fundet en taske, I skal bruge til nytår?(:
 
Kram Heidi(:
 
 

2 kommentarer:

  1. Jeg skal også være hjemme nytårsaften, så derfor ingen ny taske... Men er ved at sy en ....
    Tak for kigget på din blog i 2012 og på gensyn i 2013
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  2. Ej hvor dejligt, du er ved at sy en ny taske(:
    Mange tak(: Og rigtig godt nytår til dig.
    Er dejligt, du vil følge med her på min blog(:

    SvarSlet