mandag den 24. december 2012

I gang med at pynte



Hvor er jeg træt, men jeg valgte alligevel at gå på computeren, da vi kom hjem, fordi har det med ikke at kunne falde til ro, hvis jeg ikke har tjekket bloggen.

Men jeg går snart i seng. Egentlig er det Juleaften nu, da den er over midnat, så glædelig jul til jer alle(:
Selvom jeg først betragter det som rigtig jul, når jeg vågner(:

Men nu vil jeg lige vise jer billeder af juletræet, vi fik pyntet(:

 
Juletræet, da vi var færdige.
 
 
Mig der er i gang med at pynte det.
 
 
Casper der er i gang med at pynte juletræet.
 
Det har været en rigtig hyggelig dag.
Her efter vi havde spist, der spillede vi 500.
Det kan jeg godt lide at spille.
 
Caspers mormor havde sin hund med, og de tossede rundt sammen og legede(:
De fulgte hele tiden efter hinanden.
De er så søde sammen(:
 
Ved godt der på mit undlæg står, dette er skrevet den 23 december, men det fordi tidspunktet ikke passer herinde på bloggen.
 
Kram Heidi(:
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar