onsdag den 19. december 2012

Hvor jeg dog savner det



Jeg savner mit gamle hår.
Og det er ikke kun den hårfarven, fordi jeg kunne sagtens farve det sort,
men jeg savner, at mit hår var så glat. Jeg synes, der er flere krøller i håret, nok også pga. etager, så når jeg glatter der, går det hurtigt ud igen. Og det gjorde det ikke dengang.

 
 
 
Hvor jeg dog savner det glatte hår.
Jeg synes ikke, det ser sådan ud længere, når jeg glatter det. Desværre.
Jo, jeg ser stadig pæn ud med glattet hår nu, men så kommer etagerne og krøllerne hurtigere frem end dengang.
 
Kram Heidi:/
 
 

2 kommentarer:

  1. man kan få sådan en spray der skulle hjælpe med at holde håret mere glat. den er fraa Lee stafford, og kan fåes på nelly. jeg har samme problem som dig, trods jeg ingen etager har, og overvejer stærkt at prøve det! :-) den hedder vidst poker straight, eller noget i den retning :-)

    SvarSlet
  2. Det vidste jeg slet ikke. Kunne være jeg skulle prøve den. Du må sige til, hvis du køber den, fordi så vil jeg gerne vide, om den virker på dig(:
    Men jeg vil ihvertfald overveje det(:
    Tak for rådet.

    SvarSlet