lørdag den 1. december 2012

Spisning efterfulgt af bytur



I aften skal jeg ud og spise med min far og stedmor, hvor mine søskende også kommer og noget andet af min familie.
Vi skal på Flammen og spise.
Casper skal ikke med, da han skal ud og spise med sit arbejde, og sjovt nok skal de også på Flammen i aften(:

Senere tager jeg i byen med min søster og min veninde, Pernille. ( Hende jeg var i byen med i sidste weekend.)
Glæder mig så meget til at skal i byen igen. Førhen drak jeg ikke rigtig alkohol, men sådan nogle drinks i byen smager rigtig godt. Og det havde jeg ikke troet, at alkohol kunne smage godt.
Vi mødes måske i byen med Casper og hans kollegaer.

Vi henter Pernille, så tager vi hjem til mig, hvor vi drikker lidt og gør os klar og tøsesnakker.
Da jeg og Kamilla var små, var vi rigtig gode veninder med Pernille, og vi 3 var altid sammen.
Så det bliver dejligt, vi alle 3 er samlet igen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar