fredag den 7. december 2012

3 fede tasker



Jeg elsker at kigge på tasker en gang imellem og sidde og "drømme."
Med drømme mener jeg, jeg er for nærrig til at give 400kr og over for en taske.
Altså hvis jeg selv skal købe en. Fordi jeg har vist kun haft købt 2 tasker til mig selv, og de kostede begge under 50kr.

Men jeg fandt disse 3 fede tasker på smartgirl.dk som jeg intet ville have imod at eje(:

 
Jeg er vild med denne her, og så i mit hoved ligger den indenfor en rimelig pris. Nemlig 150kr, så denne taske er faktisk en, jeg kunne overveje at købe(:
Den er fra Passero.
 
 
Hvor er jeg forelsket i denne taske, men jeg ville aldirg selv købe den, da den koster 499,75kr for en taske, og det måske ikke så dyrt, tænker nogen, men jeg er nærrig nogengange, når det kommer til mine penge, og lige med tasker er jeg nærrig.
Den er fra Betty Barclay.
 
 
Denne taske er vild fed. Med nitterne og ja bare detaljerne generelt.
Den koster 699,75kr. Den er fra Abbey Dawn By Avril Lavigne.
 
Hvilken en af taskerne kan I bedst lide(:?
Jeg kan nok bedst lide den blå taske, den i midten.
 
Kram Heidi(:
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar