fredag den 14. december 2012

En hyggelig dag



Jeg er næsten lige kommet hjem fra min veninde.
Det var rigtig hyggeligt.
Vi spiste på Mac Donalds, og senere tog vi ned i byen og kiggede i butikker.
Hvor var det hyggeligt at gå dernede, mens det var ved at blive mørkt.

Jeg prøvede også at lære Pernilles hund nogle flere hunde tricks. Og så fik vi selvfølgelig snakket en masse, som vi plejer.
Det var dejligt at have noget at lave idag, så jeg ikke bare skulle sidde herhjemme og kede mig.
Jeg skal snart hente Casper fra arbejde, og så har han fri i weekenden.
Det bliver dejligt(:

Hvor det dog blæser idag. Det kunne jeg virkelig mærke, da jeg kørte på motorvejen.
Men det er nu hyggeligt nok, når man sidder indenfor, bare ikke når man skal ud og lufte Fox.

Husk I kan deltage i min give away om valgfrit makeup for 300 kr lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar