søndag den 16. december 2012

Jeg elsker julen



Tænk det allerede er 16 december.
Jeg synes, tiden går hurtigt, men det synes jeg heller ikke gør noget, fordi jeg glæder mig så meget til jul.

Jeg er lidt "barnlig" på det punkt. Jeg elsker julen. Jeg elsker at få gaver, og jeg kan bruge lang tid på at tænke på, hvilke gaver jeg har købt til hvem, og hvad jeg mon får, og jeg elsker at se julekalender film, jeg elsker at gå nede i byen og se at gaden er pyntet, det er så pænt.

Dyrene får kalendergave, adventsgave og julegaver, og jeg køber også julegave til familiens dyr.
Jeg elsker at pynte til jul og lave juledekoration, konfekt, skrive julekort osv.

 
Billede jeg tog fra, da jeg og Casper var nede og spise i byen.


Jeg elsker familiehygge med pakkespil. Jeg elsker æbleskiver og ris a la mande.
Den gode mad vi skal have juleaften.

Jeg elsker virkelig bare det hele omkring julen(:
Jeg elsker at læse indlæg omkring julen og se billeder af, hvad folk får i adventsgave, julegave, se deres konfekt osv(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar