tirsdag den 11. december 2012

Hvad jeg skal + reminder om give away



Her til aften har jeg bagt rugbrød.
Det fik jeg ikke gjort i sidste uge nemlig.

Imorgen skal vi spise ved min oldemor.
Fredag skal jeg hjem til min veninde, Pernille, hvor vi skal ned i byen og kigge(:
Lørdag skal jeg og Casper hjem til min anden veninde Camilla og hendes kæreste.
Der skal vi se deres nye lejlighed.
Så der sker lidt i denne uge. Men kan mærke, jeg heller ikke skal planlægge flere ting nu, fordi så får jeg det alt for psykisk skidt.
Men det er ting jeg glæder mig til(:

Jeg og Casper har set en masse Lost her til aften. Og igen, hvor er den serie bare god(:
Nu vil jeg læse lidt blogs inden, jeg går i seng.

Husk nu I gerne må deltage i min give away, hvor man kan vinde valgfrit makeup for 300kr(:
I finder min give away lige Her
Give awayen slutter mandag den 17 december.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar