onsdag den 19. december 2012

En masse julehygge



Jeg har sovet ret dårligt i nat, så jeg går sikkert ind og sover senere.

Men i denne uge sker der en del gode ting.
Lørdag skal jeg besøge min oldemor, hvor min mor, stedfar og lillesøster kommer, hvor
jeg skal bytte gaver med dem. Senere samme dag skal jeg besøge min far og stedmor, hvor flere fra min familie kommer, hvor vi skal spille pakkespil.

Søndag, den 23 december skal vi besøge Caspers forældre, hvor vi skal bytte gaver med dem.
Så der sker en masse julehygge. Og det glæder jeg mig meget til(:


Igår pakkde jeg og Casper gaverne ind til pakkespillet, og vi pakkede også gaverne til vores dyr, og til de andre dyr i familien, vi har købt gaver til.
Vi mangler stadigvæk lige nogle gaver til dyrene.

Glædelig 19 december(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar