tirsdag den 25. december 2012

Mine julegaver



Jeg synes selv, jeg har fået mange julegaver. Mange gode julegaver.
Jeg er glad for hver og en. Og jeg er så taknemmelig, for alle de gaver jeg har fået(:

 
En toilettaske, en stor Trip Trap nisse, 2 små Trip Trap nisser, en sød julechokolade julemand, en Mirenesse mascara, en halskæde, et Mumi krus. De 2 små Trip Trap nisser skal byttes, da jeg har den ene.


 
2 Green Gate viskestykker, 2 Green Gate kopper, penge, og sammen med Casper Raadvad bestik, ( vi har det til 12 personer, så nu har vi til 16)
 
 
En taske.
 
 
Alle 3 Askepot film i en boks ( Har 1'eren i forvejen, men det lige meget.) Klokkeren fra Notre Dame 2, Kejserens nye flip, Jul i Valhal, Hollywood Cops, Niceville.
 
 
Criminal Minds sæson 7, Body of proof, Ludvig og julemanden.
 
Og så har jeg fået en sød nøglering med en lille hund på, den hænger nu på min bilnøgle med min anden nøglering(:
 
Jeg er bare så glad for alle gaverne. Jeg og Casper er gået i gang med at se Criminal Minds sæson 7(:
 
I må have en rigtig glædelig 25 december.
 
Kram Heidi(:
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar