mandag den 24. december 2012

En glædelig jul herfra



Rigtig glædelig jul til jer og jeres 4 benede venner, fordi dem skal man ikke glemme her i julen.

Til morges fik vores dyr deres julegaver, og hvor er de bare blevet forkælet(:
Jeg elsker at se, hvad de får i julegave af familien. Jeg nyder at se, de bliver forkælet.

Vi var nede ved Frejas grav og lægge en blomst. Hendes julekrans lå så fint og pyntede.

 
Jeg skal pakke nogle sidste gaver ind til nogle dyr i familien, så skal jeg pakke min taske med computer, oplader, og ting til Fox.
Jeg skal også gøre mig klar, så jeg ser lidt fin ud(:
Vi kører om en time ca, så jeg må hellere gå i gang.
 
Sneen er forsvundet en hel her, men lidt hvid jul er det stadigvæk.
 
Kan I have en rigtig god jul med jeres nærmeste og en rigtig hyggelig aften.
Jeg glæder mig til at hygge med min familie(:
 
Jule-Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar