tirsdag den 21. maj 2019

Vores plan for terrassen


Brian har både en overdækket terrasse og en almindelig terrasse.
Lige nu har han havemøbler under den overdækket terrasse.
Men vi har planer om at gøre den almindelige terrasse hyggelig med nogen loungemøbler.

Den overdækket har jo havemøbler, men den vil vi gøre hyggelig med et lille bord, hvor man kan have nogen lys eller lanterner stående på, og lyskæder hængende i loftet.

Hos Ilva har de et stort udvalg af havemøbler

Jeg og Brian har talt om at få nogle loungemøbler lidt ligesom dem her.



Og så en loungesofa, så man i alt kan sidde fire. Og gerne et lidt større bord end det på billedet.



Men vi har kigget på nogle forskellige loungesæt, men de minder rigtig meget om stilen som på møblerne på billederne.

Jeg kan lige forstille mig, at man har nogen venner på besøg og efter, at man har grillet og spist på den overdækket terrasse, så kan man trække ud til loungemøblerne og sidde der og snakke.
Jeg kunne også godt tænke mig et lille ekstra bord, hvor man kan have en lanterne eller nogen lys stående på.

Jeg kan også godt tænke mig sådan nogen solcellelamper til at have stående op af havegangen.

Terrassen bliver nok først til næste år, men den overdækket bliver i år, at vi får gjort den mere hyggelig.

Hvis I står og mangler havemøbler, hynder eller pynteting såsom solcellelamper, så kan I finde det hos Ilva. De har rigtig mange fine ting til haven(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar