onsdag den 22. maj 2019

Flotte skænke


Når jeg og Brian engang flytter sammen, så kommer vi til at mangle noget plads til opbevaring af service.
Jeg har plant andet mit Rosendahl Grand Cru stel, som vi kan bruge til, når vi får gæster.
Det behøver ikke at stå i køkkenet.
Men derfor har jeg og Brian talt om at få en skænk til mit service, som kan stå inde i stuen.
Hos Ilva har de et stort udvalg af skænke
Jeg har fundet to, som jeg godt kan lide.





Jeg ved bare ikke, om disse skænke bliver for små, fordi jeg har en del af det stel fra Rosendahl Grand Cru.
Jeg mener, at det er 8 personer, at jeg har til. Og der har jeg de store middagstallerkner, frokosttallerkner, kagetallerkner, dessertskåle, morgenmadsskåle, to skåle til snack og et stort kagefad.
Derudover har jeg selvfølgelig også glas, men dem regner jeg med kommer til at stå ude i køkkenet.
Så det kræver en del plads for at få plads til alt mit service. Også fordi de store middagstallerkner faktisk er ret store. Så de fylder en del.

Der er flere af skænkene inde på Ilva, som jeg er vilde med. Men det var bare et lille udpluk af nogen af dem, som jeg kan lide.

Hvis I står og mangler en ny skænk, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi Ilva og se deres fine udvalg(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar