torsdag den 23. maj 2019

En lille liste over gode børnefilm


Efter, at jeg har mødt Brians børn, så har jeg fået set mange børnefilm.
Førhen så jeg ikke rigtig børnefilm, men jeg kan faktisk godt lide at se børnefilm.
Og der findes rigtig mane gode børnefilm.

Her er en lille liste med nogle af de børnefilm, som jeg har set, og som jeg godt kan lide.

Hotel Transylvania



Min Søsters Børn Vælter Nordjylland



Find Dory



Far til Fire i solen



Krummerne alt på spil



Alle disse børnefilm kan lejes inde på Blockbuster.
Blockbuster har et stort udvalg af børnefilm

De har også mange ældre børnefilm fra, da jeg var barn.
Der har de fx Forældrefælden, de gamle Krummerne film og Pippi.

Hvis I leder efter en god børnefilm at se, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi Blockbuster.
Der har jeg lejet film fra flere gange.
Jeg kan godt lide, at de har så stort et udvalg af både gamle og nye film(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar