torsdag den 23. maj 2019

Et stort udvalg af klapvogne


Hos Kære Børn har de et stort udvalg af klapvogne
De har både billige og dyre klapvogne.
Så hvis man er på udkig efter en billig klapvogn, som man fx skal bruge til en ekstra klapvogn, som man kan have stående ved bedsteforældrene, så er der flere valgmuligheder.



Denne klapvogn koster 1499kr.

Hvis man gerne vil ofre lidt flere penge på en klapvogn, så har de fx et stort udvalg af Emmaljunga klapvogne.



Jeg synes, at denne klapvogn fra Emmaljunga er virkelig flot.
Jeg kan godt lide designet på den.

De har også andre mærker indenfor klapvogne. De har blandt andet mærket Maxi Cosi.

De har desuden flere forskellige klapvogne til tvillinger.
Nu nævner jeg det, fordi jeg jo selv er moster til et par tvillingedrenge.

Man kan også få en barnevogne, der kan laves om til klapvogne. Og der ved jeg, at man også kan få en tvillingebarnevogn, der kan laves om til en klapvogn.

Udover klapvogne og barnevogne, så har Kære Børn et stort udvalg af ting til børn.
De har blandt andet legetøj og service(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar