onsdag den 22. maj 2019

Et godt mærke


Efter, at jeg er blevet moster til mine to dejlige nevøer, så har jeg lært meget omkring babyprodukter.
Jeg kendte selvfølgelig lidt til de forskellige mærker indenfor babylegetøj osv.
Men om hvilke produkter, der er gode, og hvilke ting, at man kigger efter, når man leder efter fx legetøj osv. det har jeg først fået kendskab til efter, at jeg er blevet moster.

Et af de mærker, som min veninde bruger til mine nevøer. Ja, jeg er moster til min venindes to drenge. Men Camilla har jeg kendt i mange år, og hun er som en søster for mig. Jeg er lige så meget moster til hendes to drenge, som til hvis min tvillingsøster eller lillesøster får et barn.
Nå, men hun fortalte mig, at hun bruger rigtig meget det populære mærke MAM indenfor sutter.
Det er de sutter, som hun foretrækker, har hun sagt.

Og af udseendet, der er de virkelig også søde at se på.
Her er bare et par af dem, som jeg synes, der er søde.





Jeg synes, at disse sutter er så søde.

MAM laver dog ikke kun sætter. De laver fx også sutteflasker og starter cup, som er for børn, der selv skal begynde at lære at drikke.



Dette er en starter cup.
Sådan en har mine to nevøer. Altså bare i blå.
Den er både nem for en voksen at bruge, når man skal give barnet noget at drikke, men barnet kan samtidig selv være med til at holde på grund af de små håndtag.

Jeg har givet mad til mine to nevøer flere gange, og der har de haft sådan en ved middagsbordet til, når de skulle have noget at drikke. Og den er nem at bruge. Drengene er selv begyndt at prøve at holde den. Og det synes de er mægtigt sjovt.

Hos Kære Børn kan du finde produkter fra MAM såsom de viste sutter og starter cup i dette indlæg(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar