onsdag den 22. maj 2019

Flotte bondehusvinduer


Jeg elsker virkelig bondehusvinduer.
Jeg synes, at det ser så flot ud, og så kan det godt få sådan et look af "gamle dage".
Og det look kan jeg godt lide.

Hos Klarvinduer har de et stort udvalg af bondehusvinduer

De har både vinduer med 1 fag med 2 ruder og med 3 ruder osv. Men de har også med 2 fag og med 2 ruder og 3 ruder osv.
De har endda helt op til 4 fag og med 32 ruder.

Jeg kan godt lide, når der er flere ruder i et vindue. Og det er nok en lidt underlig grund, men jeg kan godt lide, at man til jul kan hænge et flettet julehjerte i hver rude.
Men samtidig synes jeg også, at det ser fint ud med flere ruder i et fag.

Men som barn havde vi også bondehusvinduer flere af de steder, hvor jeg har boet. I hvert fald de to steder, som jeg boede med min mor, der havde vi sådan nogle vinduer.

Hos Klarvinduer har de dog ikke kun bondehusvinduer. De har alle mulige forskellige slags vinduer. Såsom sidehængte vinduer. Men de har også terrassedøre.

Hvis du står og skal have nye vinduer til din udestue, eller hvis du er ved at bygge en udestue, så kan du også finde vinduer til din udestue hos Klarvinduer.

Du kan også samtidig få lidt inspiration inde på deres hjemmeside.
Der er der nemlig nogle forskellige artikler som fx, hvornår det er værd at investere i 3-lags vinduer, eller hvornår ens vinduer trænger til at blive renoveret.

Hvis du står og skal have nye vinduer til dit hus, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi deres fine bondehusvinduer og deres andre vinduer(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar