torsdag den 23. maj 2019

Køb et udstillingshus


Nogle byggefirmaer bygger udstillingshuse, som de kan bruge til at vise hvordan, at man kan bygge ens nye hus.
Men efter noget tid, så kommer nogle af udstillingshusene til salg.
Hos byggefirmaet Lind og Risør har de udstillingshuse til salg
Når man køber et udstillingshus, så er der både anlagt have og lavet carport. Derudover er der sat lamper og gardiner op.


De har nogle rigtige lækre udstillingshuse til salg.
Der er virkelig mange af dem, som jeg kan lide.

Hvis man heller vil bygge sit eget hus, så har Lind og Risør også byggegrunde til salg, men man kan også få dem til at bygge ens nye hus.
De har nogle forskellige typehuse. Man kan se, hvad et bestemt typehus cirka vil koste. Hvis man vil have nogle ekstra tilvalg, så skal man selvfølgelig betale for det også.
Hvis man ønsker en kombination af fx to typehuse, så kan man også vælge det.

Man kan faktisk få ens hus, som man ønsker det.
Jeg misunder dem, der får bygget deres eget hus.
Det må virkelig være lækkert. At man kan være med til at bestemme alting. Fx om der skal være en overdækket terrasse, om der skal være en kogeø i køkkenet, eller hvor mange terrassedøre, at man ønsker.

Inden jeg skal sove, der ligger jeg faktisk nogle gange og tænker på, hvordan jeg ville have mit hus skulle se ud, hvis jeg fik bygget et nyt hus.
Jeg ville ikke have et alt for stort hus. Det skal kun være et etplans hus.
Og så vil jeg have en stor have. Ikke en alt for stor en. Skal ikke være en hel park.
Men der skal være plads til køkkenhave, frugttræer og et drivhus.
Som I kan høre, så har jeg nok af ideer til hvordan, at mit hus skulle se ud, hvis jeg selv skulle bygge et.

I kan læse meget mere om byggegrunde, huspriser og typehuse inde på Lind og Risørs hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar