torsdag den 23. maj 2019

Salg af gamle smykker


Hos Lauritz.com sælger de mange forskellige ting såsom møbler, lamper og samleobjekter.
Men de sælger også gamle smykker

De har smykker fra nogle kendte mærker såsom Mads Ziegler, Ole Lynggaard, Christian Dior, Georg Jensen og Natascha Trolle.

Af smykker har de blandt andet ravsmykker, perlekæder, smykker med brillanter og smykker med diamanter.
De har også guldsmykker.

Men de har også brocher, armringe og vedhæng til halskæder.
De har mange klassiske smykker såsom ravsmykker og marguerit smykker. Men så har de også smykker, som man ikke ser særlig tit. Det er blandt andet de smykker med brillanter og diamanter.

Jeg er i sær vild med nogle af ringene med diamanter.
Men, er de fleste kvinder ikke vilde med diamanter?
Det er ikke fordi, at det er diamanter, at jeg er vilde med ringene. Det er fordi, at jeg synes, at de er flotte.

Men jeg kan virkelig også godt lide marguerit smykkerne. Jeg kan i sær godt lide dem med de store margueritter.

Hvis du selv står og har nogle gamle smykker, som du vil have vurderet, så kan du enten få en online vurdering, hvor du sender billeder af de smykker, som du ønsker at få vurderet og lidt tekst om dem.
Men du kan også møde op ved en af deres auktionshuse i deres åbningstid, hvor du skal medbringe det, som du vil have vurderet.

Men inde på Lauritz.com kan du læse mere om hvordan, at du får vurderet dine smykker(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar