onsdag den 22. maj 2019

Ternet Ninja


Jeg nåede desværre ikke at se Ternet Ninja, da den gik i biografen.
Men heldigvis kan man leje og købe Ternet Ninja inde på Blockbuster.
Jeg fik den set med Brian og hans to børn. Hans børn havde været inde og se den i biografen.
Men de var friske på at se den igen med mig og Brian.

Jeg er helt vild med filmen Terkel i Knibe, så jeg var rigtig spændt på at se Ternet Ninja.



Jeg synes, at Ternet Ninja er rigtig god.
Den er dog ikke bedre end Terkel i Knibe. Men nu er Terkel i Knibe også en af mine yndlingsfilm.
Men jeg grinede rigtig meget i Ternet Ninja.
Og jeg er vild med, at Anders Matthesen har taget nogle af de gamle roller med fra Terkel i Knibe såsom Terkel, der er blevet voksen.

Jeg synes, at Anders Matthesen er så god til at lave sin stemme om. Jeg er også helt vild med julekalenderen Jul på Vesterbro, hvor han også er skide god til at lave sin stemme om.

Jeg håber virkelig, at han kommer med endnu en animationsfilm ligesom Terkel i Knibe og Ternet Ninja.

Jeg kan klart anbefale jer at se filmen, hvis I endnu ikke har fået den set(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar