torsdag den 8. august 2013

Sådan gik det ved tandlægen


Så har jeg været ved tandlægen(:
Eller jeg var det tidligere.
Da jeg kom derop, var det åbenbart ikke idag, jeg havde en tid.
Men jeg fik så en tid idag, og jeg havde kun 1 hul.
Så jeg har fået en tid i september.
Min ene visdomstand er kommet op, men han var i tvivl om, om den ville volde problemer, når den voksede helt op, men når jeg ikke har ondt, så ser vi bare tiden an.

Er rart, det nu er overstået. Nu ved jeg, hvad der skal laves. Og så har jeg lige lidt over en måned til at vænne mig til tanken om, at jeg skal have lavet det hul(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg HADER tandlæger :( Ved bare jeg burde gå til en. Men de skal altid belære mig om min tunge piercing, øv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan noget er tandlægerne ikke glade for, og de er heller ikke glade for de sten, man kan få sat på ens tænder.
      En tandlæge kom engang ud i den folkeskole, jeg gik i og snakkede om det.

      Slet