torsdag den 8. august 2013

Bubber besøger Dyreværnet


Jeg er tit inde og kigge på hjemmesiden Vi med hund
Der er søde videoer af hunde, nyheder, oplysninger osv.

Lige før var jeg inde og kigge, og der var en artikel om, at den 13 august kl. 21.25 på TV2 kommer der Danmark i følge Bubber. Denne gang er han med Dyreværnet ude på razzia.
Man kan se en trailer for programmet.

Jeg vil på en måde gerne se det, men jeg ved også, at hvis jeg ser det program, så vil jeg sidde og stortude og blive sur, fordi jeg ikke forstår, hvorfor folk ikke behandler dyr ordentligt.
Bare det at jeg så traileren, kunne jeg allerede se der, at det helt sikkert ville være et program, jeg ville græde til.

Men jeg vil jo også gerne se det. Men skal jeg se det, og så have det dårligt over, at nogen ikke behandler dyr ordentligt, eller skal jeg lade hver? Jeg overvejer det lige, fordi det er altid så hårdt for mig psykisk at se sådan noget. Men det er også godt at vide, at der så er nogen, der vil hjælpe disse dyr, fordi det fortjener de virkelig.

Men jeg bliver altid så sur, når jeg ser sådan noget, fordi jeg simpelthen ikke forstår folk, der ikke passer godt på sine dyr. Og det gør ondt indeni mig at se dyr, der lider og ikke har det godt.

Hvis I vil læse artiklen, kan I finde den Her
Der kan i nederst i artiklen finde et link til traileren på programmet.

Skal I se programmet?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg har det på samme måde som dig. Dyr er det BEDSTE, og jeg forstår ikke at man ikke bare behandler dem ordenligt, og hvorfor man anskaffer dem bare for at misrøgte dem? Dyr er så forsvarsløse, så lad dem dog være :/ Jeg kan også storhamrende tude over det, og derfor tror jeg ikke jeg skal se det :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forstår det virkelig heller ikke.
      Hvis man ikke kan tage sig af et dyr, så skal man slet ikke anskaffe sig et.
      Dyr er nogen, vi skal elske, beskytte og passe på. Jeg forstår godt, du også kan græde over sådan noget, fordi det kan jeg virkelig også:(

      Slet