mandag den 12. august 2013

Godmorgen


Jeg kan ikke sove mere, så har været oppe siden lidt i otte.
Det ender nok med, at jeg går ind og sover til middag senere idag.

Om lidt skal jeg ringe til næselægen for at aflyse den tid, jeg har imorgen og få den rykket 2 uger frem.

 
Billede af mig fra i fredags.


Idag skal vi bage gulerodsboller. Det er godt nok lang tid siden, vi sidst har bagt dem.
Men de smager utrolig godt, så vi burde egentlig bage dem noget oftere(:

Imorgen skal vi besøge min oldemor, hvor vi spiser aftensmad ved hende. Bagefter skal vi besøge min far og stedmor.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Hyggeligt (Y)


    Håber du vil tage dig lidt tid til at lure min blog - måske blive fast læser? Jeg er i hvertfald fast læser af din blog nu :)

    Mange kram
    Kathrine

    http://kathrineisabella.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet
  2. Hej! Meget fin blog du har :) Tænkte på om du ville følges?

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jeg vil meget gerne følges.
      Har tilmeldt mig som fast læser via bloglovin(:

      Slet