fredag den 30. august 2013

En hård kold tyrker


I nat var jeg tæt på at give op med den kolde tyrker, som jeg begyndte på igår.
Jeg havde svært ved at trække vejret, da min næse var stoppet. Jeg brugte den næsespray, jeg fik udleveret af min næselæge, og den gjorde nogen gange, at jeg kunne trække vejret lidt bedre.
Men jeg sov ikke godt, fordi jeg havde svært ved at trække vejret med næsen.

Jeg kan ikke sove med åben mund, fordi mine læber bliver så tørre, så der ligger jeg og putter læbepomade på hele tiden. ( Prøvede i nat og sove med åben mund, men ja, det opgav jeg.)

Men jeg er også stædig på nogen punkter. Jeg er god til at presse mig selv. Så jeg valgte ikke at give op, men at kæmpe videre, fordi jeg vil være fri for næsespray. jeg er træt af at have en næsespray på mig 24 timer i døgnet. Jeg er træt af at min næse gør ondt pga. sår.
Så jeg kæmper videre, selvom det er hårdt.

Det er mest hårdt, når jeg ligger ned. Fordi når jeg er vågen, kan jeg godt trække vejret med munden. Men lige nu har min næse det okay.

Jeg bliver nødt til at gå ind og sove her senere. Når jeg er træt, og jeg ikke har fået nok søvn, bliver jeg let irritabel, får let ved at opgive ting og får lettere ved at få det psykisk dårligt, så det er vigtigt for mig, at jeg får godt med søvn, da jeg ellers er bange for, jeg får let ved at ville give op.

Men jeg er fuldt indstillet på, jeg skal klare det.
Og 1000 tak for jeres støtte igår med mit indlæg om den kolde tyrker.
Er dejligt med noget opbakning(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det søde..

    jeg blev selv tvunget til en kold tyrker for 2 måneder siden. og det var fra alm næsespray 3 gange om dagen/natten til 0 og nix!!

    Jeg sov ad helveds til den første uge efter, men det går bedre nu, selvom jeg stadig kan vågne fordi jeg ikke kan trække vejret.

    held og lykke.

    knus Mette.
    www.mettesuniverse.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg brugte min almindelig næsespray mange flere gange end 3 på en dag.
      Men jeg har nu den her anden, som hjælper lidt.
      Så det må have været hårdt for dig, at du gik fra en næsespray til ingen.
      Jeg håber virkelig, jeg får sovet bedre i nat.
      Men jeg er også indstillet på at de næste par nætter får jeg nok ikke sovet så godt.

      1000 tak, søde Mette(:

      Slet