fredag den 30. august 2013

Billige vandmeloner


Vandmelonerne i Aldi koster 23 kr.
I de mange andre butikker koster de også mellem 20-25 kr.
Men forskellen er, at dem i Aldi er meget større end i de andre butikker.

I Bilka har de nogen på ca. samme størrelse som denne bare til 38kr. Og så de helt store i Bilka koster 48kr.

Den vi købte i Aldi vejede 6,5 kg.
Jeg havde ellers et billede, men nu driller det.
Fordi nu ligger det på hoved, når jeg ligger det herind.
Ja, så der bliver desværre ikke noget billede:/
 
Og så smager disse vandmeloner fra Aldi også rigtig godt.
Det er anden gang, vi har købt en derfra, og begge to har smagt/smager rigtig godt.
Og jeg elsker vandmelon, og ofte synes jeg, de er ret små i butikkerne (udover Bilka)
så det er et plus, at de er store her, billige og smager vildt godt(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Super godt tip!

    Tænkte på om du ville følges?
    astridtoftegaard.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg vil meget gerne følges.
    Jeg går ind og følger dig med det samme(:

    SvarSlet