lørdag den 31. august 2013

Det følger jeg med i for tiden


For tiden følger jeg og Casper med i en del i fjernsynet.
Vi ser det dog igennem Netflix og Viaplay.
På Viaplay kan vi se et afsnit forud for mange af programmerne.



Jeg følger med i:

Project runway sæson 10. Viaplay.
Pretty Little Liars sæson 2. Netflix.

Det jeg og Casper følger med i:

Prison Break sæson 3. Netflix.
Masterchef Allstars. Viaplay.
Luksusfælden sæson 11. Viaplay.
Stjerner på vippen. Viaplay.
Familien fra Bryggen sæson 4. Viaplay.
For lækker til KBH. Viaplay.



Jeg ved ikke, om Familien fra Bryggen og For lækker til KBH er begyndt i fjernsynet, men vi kan i hvert fald se det første afsnit af dem på viaplay.

Prison Break, Pretty Litlle liars og Project runway der er alle afsnittende der, så der venter vi ikke på at næste afsnit skal komme. Men derfor følger vi stadigvæk med i dem.

Er der nogen af disse serier/programmer, I følger med i for tiden?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar