fredag den 30. august 2013

Lidt nyt med Trip Trap nisserne


Igår var jeg og Casper ude i Tarupcentret, da der åbnede nogen nye butikker derude.
Der åbnede bla. en Spar og Kram.
Den var vi inde og kigge i.

De havde en kalenderstage med Trip Trap nisser, som normalt koster 260kr.
Men den var sat ned til 100kr.
Da vi købte stagen fik vi et gratis kalenderlys med Trip Trap nisserne, der rigtigt koster 60kr.

 
Jeg synes, den stage er så sød.
Og sidste år gik jeg og tænkte på, jeg gerne ville have den.
Så da jeg og Casper så, den var sat så meget ned, så slog vi til(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Sikken da et tilbud! Så er det med at slå til. Jeg har også en del af nisserne fra Trip Trap. Ikke alle kommer frem hvert år, men så bliver jeg heller ikke træt af dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var virkelig et godt tilbud(:
      Jeg har en del af de helt små, som man evt. kan hænge på juletræet, men har også et par store(:
      Jeg vil i hvert fald gerne have flere til min samling. De nisser er bare for søde(:

      Slet