fredag den 23. august 2013

CreaClip


For et godt stykke tid siden så jeg på Chanies Blog et indlæg, hvor hun skrev, hun havde købt
en CreaClip. Det er ligesom en klemme, man sætter på sit hår, så kan man klippe efter der,
så bliver ens hår lige.

Jeg modtog selv min idag. Jeg bryder mig ikke om at gå til frisøren, fordi først og fremmest
fordi jeg de fleste gange ikke er godt tilfreds ud fra en frisør.
Og så har jeg det ikke godt med det med min angst. Og jeg bryder mig ikke om at sidde
og snakke om mig selv, når det er en, jeg faktisk ikke kender.

I finder Chanies indlæg Her

Mit hår trængte meget til at blive klippet.
Mine spidser var tørre og så slidte ud. Mit pandehår trængte også til det,
men det får jeg tit min mor til at klippe, så det trængte bare til at blive klippet, fordi
jeg synes, det var blevet for langt.

 
Her er klemmen, der skal sættes på håret.
På billede sidder klemmen vist lidt skævt.
Som I kan se, var mine spidser ret slidte.
 
Der fulgte en lille klemme med til, man kan bruge til pandehåret.
Jeg valgte at købe en pakke med en frisørsaks i, da jeg ikke havde en frisørsaks,
og det var billigere at købe den med i pakken, frem for
jeg skulle købe en frisørsaks til 200kr i matas.
 
Den er købt i England. Det er første gang, jeg har bestilt noget
fra udlandet af. Casper har dog prøvet at bestille fra udlandet før.
Jeg fik en mail tirsdag med, at min pakke var sendt, og idag
modtog jeg min pakke. Det var rigtig hurtigt, fordi
i mailen stod der, der kunne gå mellem 7-10 dage,
så jeg var meget positiv overrasket over, jeg modtog den idag.
 
Jeg er rigtig glad for mit nyklippede hår.
Nu kan jeg mærke at spidserne er sunde.
 
Jeg har ikke lige et efter billede, da de ikke blev ret gode.
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer: