lørdag den 3. august 2013

Så blev der bagt lidt


Idag har jeg fået bagt boller og brunsviger.
Det er sjældent, jeg bager det uden Casper, fordi der er æg i opskriften, og når der er det i, så skal jeg bruge plastik handsker, fordi jeg ikke vil have "bakterier" på mig.
Men så kom der alligevel lidt bakterier rundt omkring osv. Så det havde jeg det ikke godt med.
Men jeg kom igennem det(:

Men når det er æg i en opskrift, gør det det hele lidt svære for mig, fordi så tænker jeg utrolig meget over, hvad rører jeg ved osv.

Men jeg fik bagt nogen boller og brunsviger, og det er det vigtigste(:

 
 
Jeg glæder mig til at smage brunsvigeren sammen med Casper, når han kommer hjem(:
 
Casper har været til kamp hele dagen.
Eller det er egentlig sådan noget Cup, tror jeg, man kalder det.
Hvor mange hold skal spille imod hinanden.
Og til sidst skal de 2 bedste hold i finalen.
Casper og hans hold kom i finalen.
De kom på en flot anden plads.
De kom også på anden pladsen sidste år.
Det er flot, de er kommet på anden pladsen to år i træk(:
Men det har været lidt en lang dag, da han tog tidligt af sted, og først kommer hjem om et par timer.
 
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Åh nej - klokken er 23.42, og jeg har helt vildt meget lyst til kage nu :) Det er en smule problematisk..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg alt for godt.
      Synes ofte det sker for mig i hverdagene, hvor jeg prøver på ikke at spise for usundt(:

      Slet
  2. Jeg kender godt det med æg.. Jeg får altid en anden til at slå æggene ud for mig - og så tvinger jeg dem til at vaske hænder bagefter. :))
    Det ser lækkert ud<3

    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet