tirsdag den 27. august 2013

Fox' fotoshoot


Idag var jeg og Casper til fotoshoot med Fox.
Han skulle have taget billeder til hjemmesiden Q-Pet

Først skulle han have en af deres seler på ( sådan en han selv har) og en snor der matchede.
Efter et par billede sagde de, at det var nogen rigtig gode billeder, de allerede havde fået taget.
Han fik så meget ros, og det varmede mit hjerte så meget.
Vi fik at vide, at han var rigtig dygtig, og at han lignede en lille model.

Bagefter var det et halsbånd og snor han skulle have på.
Derefter skulle han løbe løs og lege med legetøj. Derefter blev der taget nogen billeder,
hvor han spiste godbider. Til sidst fik han taget billeder med en anden hunhund.
Den var han dog ikke så begejstret for. Jeg ved ikke, om det måske var pga. dens størrelse, eller hvad det var.

Vi havde købt nogen af hans ynglings godbider, og det hjalp rigtig meget, vi havde dem med.
Så fik vi ham til at sidde, kigge ind i kameraet osv.

Fox morede sig virkelig. Da vi kørte hjem, var han træt, så han sov hele vejen.
Jeg vidste, at Fox godt kunne lide at få taget billeder, ellers havde jeg slet ikke meldt ham til det.

Jeg var glad for, at jeg har trænet med Fox, fordi det brugte jeg nemlig her.
Så han sad stille, og jeg kunne gå lidt væk.
At han kunne løbe uden snor og sådan. Så det var rigtig godt(:

Da vi gik fik vi den sele med hjem, han fik taget billeder med og en goodie bag med godbider i til Fox(:

 
Posen med godbiderne i.
 
 
Alle de lækre ting Fox han fik.


Fox ligger lige nu og sover. Han har rigtig hygget sig idag med en nogen nye mennesker, en masse leg og en masse godbider.

Jeg er stolt helt ind til mit hjerte.
Jeg vidste godt, at han var god foran et kamera, da han elsker, jeg tager billeder af ham, men at andre kunne se det, gjorde mig glad. Han var så dygtig idag. De sagde også, vi var hurtig færdige, fordi han var så god.

Dem der var der, var rigtig søde og flinke. Det var ikke bare sådan "Ind og ud." Man følte, der var god tid til det hele, og det synes jeg var rigtig godt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar