lørdag den 10. august 2013

Et insektbid


ADVARSEL: Hvis du ikke kan tåle at se grimme ben, så skal du nok ikke kigge med i dette indlæg(:

I mandags opdagede jeg, at jeg havde fået et insektbid. Jeg havde ikke opdaget, der var noget, der havde bidt mig. Jeg opdagede bare pludselig, at jeg havde et mærke på mit ben.
Det blev til en bule og blev mere ømt.

Bulen blev mindre, men farverne blev værre.
Men jeg valgte ikke at ringe til lægen, da jeg havde været inde og læse om insektbid.
Igår endte jeg med at ringe til lægen, fordi ville være sikker på, der ikke var noget alvorligt galt.

Jeg tror aldrig, at jeg har været så hurtig inde ved en læge. Jeg var der i 20 sekunder. Og jeg overdriver ikke. Det var til gengæld inde ved ham min tidligere læge, som jeg ikke kan lide, så på en måde var det godt, det gik så hurtigt.

Det var et bid, og der var kommet en blodansamling, men jeg skulle bare lade det være.
Det kunne godt være der i et par uger.
Jeg fik egentlig bare bekræftet det, jeg vidste. At det bare skulle gå væk af sig selv.

 
Mandag.
 
 
Tirsdag.
 
 
Onsdag.
 
 
Torsdag.
 
Som I kan se, blev farverne tydeligere og tydeligere, og de ændrede sig også.
Farverne er begyndt at blive mere utydelige, så det er nok et tegn på, det er begyndt at gå væk.
 
Jeg tog netop billeder hver dag for at kunne se en udvikling, da jeg nogen dage ikke synes, der var sket så meget forandring, men når jeg så kiggede på billederne, så kunne jeg godt se en forandring.
 
Det er utroligt, at jeg slet ikke har haft mærket, at jeg blev bidt af noget.
 
Har I før haft et insektbid som dette?
 
Kram Heidi(:
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar