torsdag den 29. august 2013

Burberry deodorant


For nogen dage siden så jeg i vores Føtex, at de havde Burberry deoderanter til 69kr.
De havde 2 slags til kvinder og 2 slags til mænd.
Idag havde de kun den ene slags tilbage til kvinder.

 
 


Den købte jeg. Det er en blanding af en deodorant og en parfume.
Den dufter utrolig godt. Glæder mig til at skulle have den på.
Man sparede 86kr.

Jeg er rigtig glad for, de havde flere tilbage, fordi jeg har de sidste par dage gået og gerne ville købe en.

Så kan jeg strege den af min liste under " Ting jeg vil købe i år."

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tak for svaret og kommentaren på min blog :) jeg følger dig via Google Tror jeg, og jeg har ikke Bloglovin' på min blog, så helst følges via Google :)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber, du kan finde ud af det nu(:
      Har skrevet en kommentar på din blog(:

      Slet