mandag den 5. august 2013

Byg din egen McDonald's burger


Som en del af jer nok har opdaget, så kan man igen i år lave sin egen virtuelle burger på McDonald's hjemmeside.
De har fået flere ingredienser, man kan vælge imellem.
Der er fx kommet en grovbolle, en sesambolle med paprika og chili, røget Gouda ost, blåskimmelost, salatmix med julienne skårede rodfrugter, baby romaine salat, rødbede chutney og guacamole.

Man kan lave sin egen burget i perioden 1 august til 1 september 2013. Så handler det om at ens familie, venner, bekendte osv. skal stemme på ens burger.
De 10 burgere der fik flest stemmer vil et dommerpanel af bla. TV-kokken Claus Holm og en McDonald's facebook-fan prøvesmage. Derefter vil dommerne vælge de 3 burger, som kommer på det rigtige menu kort i alle McDonald's restauranter i Danmark.
Man vil kunne købe de 3 burger i perioden 14 november til 25 december 2013. De er på 2 uger hver.

Jeg har prøvet at lave min egen virsuelle burger.

 
 
Der er en del kalorier i min, men tænkte jeg ikke på.
Jeg gik mere op i at vælge, hvad der skulle i min burger.
Jeg synes, det var sjovt at sidde og kigge, hvad man kunne vælge imellem(:
 
Vil du også lave din egen burger?
Så kan du gøre det Her
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 

1 kommentar: