torsdag den 6. juni 2013

Tjek af lejligheden


Godmorgen kære læsere.

Her om lidt kommer der nogen for at se på lejligheden, da den snart er 5 år gammel, så tjekker de lejlighederne herude med, om der er noget galt med bebyggelsen af lejligheden osv.
Synes, det er træls, at Casper ikke er her, fordi ja ville heller have, at han også var her.

Jeg tror, jeg har fundet ud af, hvad jeg skal have på af tøj til på lørdag, hvor vi skal til 80 års fødselsdag. Jeg ved bare ikke, hvilke ballerinaer jeg vil tage på og hvilken taske, jeg skal tage med.
Men det finder jeg nok ud af på selve dagen, så jeg kan se, hvad der passer bedst med tøjet.
Jeg håber på at få taget et outfit billede den dag, men nu må vi se(:

Jeg og Casper er begyndt at se en ny serie, som hedder Crossing Jordan. Den er faktisk ret god(:
Jeg havde aldrig hørt om den før, men god det er den. Og det er sådan noget krimi noget(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar