fredag den 21. juni 2013

Angsten om at cykle


Idag har jeg været ved psykiateren.
Da vi endnu ikke har fået vores nye bil, så skulle jeg cykle derned.
Jeg har meget angst omkring det med at cykle.
Men jeg kan heller ikke tage en bus, fordi der har jeg også angst for.
Tanken om, hvis jeg skal være i en bus med mange mennesker. Det kan jeg ikke have.
Så ville jeg hellere cykle.

Så i løbet af den sidste uge, har jeg været ude og cykle lidt for at vænne mig til det.
Jeg cykler ret langsomt, fordi jeg er så bange. Bare der kommer nogle bitte små sten, som jeg cykler på, så bliver jeg bange. Jeg cykler dobbelt så langsomt ned af en bakke som op af en bakke, da jeg er bange for at cykle hurtigt ned af en bakke.

Men jeg var ret nervøs for at cykle derned, men turen gik bedre end forventet.
Jeg var ret nervøs og lidt bange på hele turen, men udover det gik det fint.

Da jeg og Casper handlede idag, så cyklede vi derhen, og der kunne jeg mærke, at min angst var lidt mere væk, men så kom der nogle små grene på vejen, som jeg cyklede over, så var jeg igen angst.

Jeg har ikke haft det så godt psykisk idag. Det har været rigtig træls:(
Så har følt, at dagen har gået langsom indtil, Casper kom hjem.

Her til aften har vi hygget foran fjernsynet, og nu sidder vi ved hver vores computer(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar