tirsdag den 11. juni 2013

Et prinsesse cover


Igår modtog jeg det fineste prinsesse cover.
Jeg kalder det et prinsesse cover, fordi det er lyserødt, og det er så piget(:

Det er fra Mobilios

De har en masse flotte covers, og de har både til Iphone 4, Iphone 4S og Iphone 5.
De har bla. også reserve dele til Iphone.

Jeg har en give away kørende i samarbejde med dem, hvor en heldig læser vinder et gavekort på 150kr til deres hjemmeside. Der kan I også læsere mere om hjemmesiden.
I finder min give away Her


 
Jeg synes, det er sådan et smukt cover. Jeg er bare så vild med det.
Kan virkelig godt lide, at der også er små sten på, så det ikke kun er lyserødt.
 
Selve coveret var nemt at sætte på min Iphone.
Jeg har oplevet, hvor et cover var svær at sætte på, men dette kom let på.
Og så vil nogen tro, at fordi det er let at putte på, at det så let kan ryge af,
men det falder ikke let af. Det sidder godt på telefonen.
Kvaliteten virker til at være god.
 
Så jeg er rigtig godt tilfreds med mit nye cover(:
Jeg kan i hvert fald klart anbefale denne hjemmeside(:
 
Jeg synes, I skal tage et kig forbi deres facebookside, som I finder Her
De har også en Instagram, I kan følge med på, hvor der bla. er konkurrencer engang imellem(:
Den finder I Her
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret

1 kommentar: