onsdag den 12. juni 2013

De skønne dyr


Jeg synes, det var ved at være lidt tid siden, jeg sidst havde skrevet om mine 3 dejlige dyr.

Nala er igen begyndt at fange mus, så man kan godt mærke, at muse sæsonen er gået i gang.
Men hun prøver også at fange insekter, når vi er udenfor. Det ser så sjovt ud, når hun hopper op i luften for at prøve at fange et insekt(:

 
Fox får rigtig løbet nogle ture over på det grønne område, samt han leger ofte med sin nye veninde-hund. Fox er også glad for, at jordbær og vandmelon er kommet til Danmark.
Det elsker han at få nogle stykker af(:
 
 
Simba nyder at vejret er blevet bedre, fordi han er en del mere udenfor, end han plejer.
Men han elsker stadigvæk at ligge og få en lang lur. ( Helst en der varer det meste af dagen.)
Men om aftnen og natten er han mere udenfor.
 
 
Billederne er nogen, jeg tog for nyligt af dem(:
 
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer:

  1. Det er altid dejligt med dyreindlæg! :) Jeg tror at Zazen kommer til at ligne Nala - han har de samme farver som hende.

    Phoeba elsker også vandmelon. Hun hyler som en udhungret tugthusfange, når jeg spiser det.

    Sipzap går, som Simba, sine egne veje. Naturen kalder og Sipzap er i zen, så snart hun har poterne på græs. I går havde hun fanget en stor fed mus, som lå klar på måtten til os. Den blev ofret til skraldespanden, may it rest in peace. c",)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det bliver spændende at se, om han kommer til at ligne Nala(:

      Nååh hvor sødt. Fox gøer, hvis man ikke er hurtig nok til at give ham noget(:

      De gange Nala ikke spiser musen, så ligger den foran hoveddøren, og nogle gange ligger hun dem på terassen.
      Når jeg går ud af døren om morgnen, og der ligger en død mus der, så får jeg altid et chok.

      Slet