søndag den 23. juni 2013

Stemmer fra en anden verden


Jeg er i gang med bogen " Stemmer fra en anden verden" af Marion Dampier Jeans.

Det er en, jeg har lånt af min søster.
Marion Dampier Jeans har bla. været med i programmet " Ånderne vender tilbage."

 
Bogen fangede mig med det samme, og det kan jeg rigtig godt lide ved en bog.
Jeg lånte den af min søster i starten af juni, og jeg er allerede næsten færdig med den.
Det er hurtigt for mig, da jeg tidligere på året ikke har fået læst så meget.
Jeg har lånt en anden bog af min søster med hende her, og den vil jeg læse bagefter(:
 
Andre der har læst den(:?
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Ved min mor har læst den, og hun var helt solgt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt, hun var.
      Jeg synes virkelig også, den er god(:

      Slet
  2. Er det en bog du kan anbefale? Jeg overvejer at læse den efter min mor er død.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan helt klart anbefale denne bog.
      Jeg synes, den er rigtig god(:

      Slet