søndag den 16. juni 2013

Ren søndags hygge


Dagen idag skal bruges på ren afslapning og hygge.

Vi har været ude og gå en dejlig tur med Fox.
Senere skal vi bage boller, så har vi til fryseren.
Det er så let bare at tage en pose boller op af fryseren til næste dag.

I aften skal vi have hjemmelavet pizza. Og så regner jeg med, vi bare skal hygge med at se en masse fjernsyn.
Jeg håber også, jeg når at få læst videre i min bog(:

Det er rart med en slappe af dag, hvor Casper også er hjemme, hvor vi begge 2 ikke skal noget(:

Husk for resten jeg har 2 give aways kørende, I meget gerne må deltage i(:

I den første kan man vinde et smukt armbånd til en værdi af 250kr.
Den finder I Her

I den anden kan man vinde et gavekort på 150kr til en hjemmeside med covers til Iphone.
Den finder I Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar