fredag den 14. juni 2013

Bilka tur


Idag kom Caspers mor forbi, hvor hun havde taget morgenmad med.
Bagefter kørte vi forbi og hentede Caspers lillebror, og så kørte vi ud til bilforhandleren for at hente tingene fra vores bil, og bagefter kørte vi i bilka.

Vi fik købt en stor vandmelon, og hvor smager den bare godt(:
Denne har meget smag. Vi har desværre fået nogen, hvor de ikke rigtig smagte af noget.
Vi fik købt en ny væglampe til soveværelset, da den vi havde, blinkede nogen gange osv.
I skal nok få billede af den på et tidspunkt(:
Jeg havde ellers sagt, vi ikke rigtig skulle have noget, men endte med, vi fik købt lidt alligevel.
Men det var ting, vi skulle have handlet ind alligevel, som bare var på tilbud i bilka, så vi købte dem der i stedet for(:

Vi har været over og gå en tur med Fox på det grønne område.
Så fik han lov til at løbe løs.
Det elsker han(:

Casper har stadig smerter i brystet idag, der hvor hans sele sad fra igår.
Det kommer han nok til at have de næste par dage.
Der er for resten en lille artikel om det Her
1000 tak til Elisabeth som sendte mig linket(:

I aften skal der bare slappes af foran fjernsynet. Både med noget usundt men også noget frugt(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Et lille tip til at finde de gode vandmeloner: Knips på dem med en finger. Hvis lyden er hul, er de modne og som regel med god smag. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Nååh ja, det kan jeg godt huske, du fortalte mig engang. Lige efter sidste gang prøvede jeg det også, men så er jeg kommet fra det igen, men jeg må prøve at huske det til næste gang(:

    SvarSlet