søndag den 30. juni 2013

Tager i sommerhus


Imorgen tager jeg og Casper i sommerhus.
Vi skal op og besøge min mor, stedfar og lillesøster, som er i sommerhus.
Vi kommer hjem lørdag.
Men der er ikke internet, så jeg skal undvære internet i mange dage.
Det bliver rigtig hårdt, fordi jeg er en hel del afhængig af internet.

Men det vil sige, at jeg ikke kommer til at blogge.
I får et indlæg om morgnen i morgen, inden vi tager afsted.
Men ellers får jeg ikke blogget indtil lørdag.
Men min kære søster, Kamilla Kærlighed, shopping, tøse ting. vil gæsteblogge på min blog onsdag og fredag(:
Så der bliver ikke helt stille på bloggen.

Sommerhuset ligger ved Vesterhavet. Der var vi meget som barn. Hvor jeg dog glæder mig til at komme derhen igen. Det er rigtig mange år siden, jeg sidst har været ved Vesterhavet.

Idag skal vi bage gulerodskage, og så skal vi pakke de fleste af vores ting.
Imorgen får vi også vores nye bil, som er en Volkswagen Up.
Bliver så godt at få bil igen. Det har jeg virkelig savnet.
Når man har haft bil og pludselig ikke har en længere, så finder man ud af, hvor afhængig man er af den.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar